Dzik w pomidorach
Czyli Krzysztof o biznesie i marketingu.
Ludzie są głupi… w Twojej branży. Nie wiedzą tego co Ty, więc Cię nie rozumieją. O co właściwie chodzi? A o zjawisko nazywane klątwą wiedzy.
Najcenniejszym naszym kapitałem jest czas, więc traćmy go możliwie jak najmniej.
Jako biznes nie warto być obecnym wszędzie tylko dla samego faktu bycia.
Chcesz mieć dużo fanów na swoim fanpage’u?
Może zatem warto kupić tysiączek fanów... albo i dwa?
Zawsze musimy pamiętać, że to, w jaki sposób będą o nas pisali inni, ma wpływ na nasz biznes.
Dlaczego upodobania i abstrakcyjne gusta Szefów firm wciąż są ważniejsze niż to, w jaki sposób naszą markę odbierają Klienci?
Myślisz o zmianie swojej strony lub dopiero planujesz ją stworzyć? A zastanawiałeś do czego jest ona Ci w ogóle potrzebna?